AEG Lavamat 84850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Lavamat 84850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bori 29-01-2009
Geschreven voor: AEG Lavamat 84850

Heb deze wasmachine nu ruim een maand en al aardig wat gewassen. Top machine! Vooral het lampje in de trommel is super handig!
Verder wast de machine goed schoon en het komt er behoorlijk droog uit. Rest tijd indicatie zeer handig en ruime trommel. Wat geluid betreft...zeer fijne machine voor in een flat!

johnnybbj 08-09-2008
Geschreven voor: AEG Lavamat 84850

nu 1,5 week in bezit, geweldige machine: stil, snel, goed wasresultaat, overzichtelijk
en ruim.
Die €100,- extra voor 200 toeren meer (86850), was me niet waard en terecht !
De was komt er bij deze ook ontzettend droog uit.
Blijft tijdens centrifugeren ook op zijn plaats, wen aanrader!

Pier 17-08-2008
Geschreven voor: AEG Lavamat 84850

Na 15 jaar ging onze indesit machine kapot. we gingen er daarom sowieso op vooruit. Maar deze machine is werkelijk fantastisch: zeer stil, logische bediening en voldoende programma's. hele goede wasresulaten door de diverse programma's die ook goed zijn samengesteld.
De programma's zijn allemaal voor gedefinieerd maar alleen aanpasbaar naar beneden qua energie verbruik. In 1 programma (katoen) wordt het maximale verbruik gehaald qua temp en centrifugeren (1400). het etiket 1400 toeren is dus beperkt tot 1 programma. ik denk dat dit voor de 1600 toeren machine net zo is. Achteraf hadden wij met deze kennis ook naar een machine met 1200 toeren kunnen kijken.
Kortom de programma mogelijkheden zijn zonder meer goed te noemen, maar zijn wel duidelijk afgekaderd en kunnen daarom beperkend zijn.